I guess it was never meant to be, but it's just something we have no control over and that's what destiny is

Trots att det knappt gått mer en tre dagar börjar jag inse mer och mer att det som hände var det bästa för oss båda. Livet är hårt ibland och kärleken är orättvis och sliter än i stycken. Ibland behöver man göra saker som gör ont för att förstå att bättre tider väntar. Jag kommer aldrig ångra dig, oss eller allt det vi gått igenom bara sättet det tog slut på. Ett sms, några rader och ett par bokstäver sedan var allt över. Som jag sa hade jag vetat om att den där torsdagen var den sista gången jag såg dig hade jag hållt om dig hårdare. Det gör ont nu, men det blir bättre men allt som behövs är tid. Allting har en mening, allt händer för en orsak och det finns alltid en anledning till det. Det kanske gör ont nu, men life goes on without you baby även om det kanske inte känns så just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0