tuesday

Någon mer än jag som totalt glömt bort att det var fettisdagen idag? Inte för att det kanske är en dag man brukar skriva upp i almenackan sådär men ändå. Har faktiskt inte ätit någon semla idag, it's kind of sad faktiskt men vem vet dagen är ju inte slut ännu eller hur. Aja nu ska jag inte hänga läpp över det, var ju faktiskt och hämta ut mitt paket från Nelly nyss. Beställde som sagt en klänning och ett par skor och var ju lite skeptiskt om de skulle passa och så eftersom jag har haft en del skoproblem på sistone. Men skorna satt perfekt och jag älskade dem och klänningen lika så, visar lite senare för nu kommer pappsen snart och hämtar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0