Because of you..

Idag har varit en bra dag, eller jag har varit på gott humör konstant. Synd bara att det inte höll längre än tills nu, funderar på att slänga min telefon i vägen och hoppas på att den går sönder i samma stund! Åt fondue ikväll vilket jag inte gjort på mer än fyra år vilket är tråkigt eftersom det är sjukt gott? Fick även min efterlängtade semla till efterrätt haha, tillsammans med mjölk och jordgubbar. Som jag sa man vet aldrig vart dagen leder, men nu fick jag det ganska tydligt för mig även om det inte var vad jag hoppats på. Blir nog en tidig kväll för mig, så glad semeldag (om man säger så) till er allan för nu går jag och lägger mig eller åtminstone försöker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0