I'll do anything to keep you right here with me, Can't you see how much I need you?

Du är en del av mig, ditt blod rinner i mina ådror och ditt ansikte kommer föralltid speglas i min spegelbild. Jag har försökt hålla huvudet högt i alla dessa år men ikväll kunde jag inte det, förstår du inte hur mycket jag saknar dig? Jag känner mig knappt verklig längre och jag hatar dig ibland för att du inte ser hur mycket jag verkligen försöker. Jag vill inte gå i skuggan av ditt liv mer, jag vill vara en del av det och om det inte går ger jag upp en gång för alla. De har gått femton år nu och det är femton år för mycket, jag älskar dig förstår du inte det? Kan du öppna dina ögon och se mig för jag står framför dig? Kan du välkomna mig i din famn och hålla om mig för jag behöver dig? Kan du lyssna på mig för jag ber dig om hjälp för sista gången?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0