3 September

Bonjour,
Är riktigt sur nu faktiskt, och då menar jag riktigt. Hade beställt en klänning på Nelly.com för 5 dagar sedan och vid de här laget borde den redan nått fram. Så jag gick till posten för att kolla i alla fall, men ikke! Istället möts jag av ett väldigt "trevligt" mail när jag kommer hem där de ber om ursäkt för att varan har tagit slut och bla bla.. Fem dagar senare när varan redan borde vara framme? Hade planerat att ha den nu i helgen och nu står jag helt plötsligt utan klänning, vilket är rent ut sagt skit trist! Tycker det är genom ruttet att de inte kan medela i tid utan långt efteråt. Kan lungt säga att Nelly sjönk väldigt mycket i mina ögon just nu!

Jaja, nu orkar jag inte gagga mer om det för då blir jag bara mer irriterad. Så slänger upp några bilder på vad jag köpt idag istället.
See yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0