I can't go any further then this, I want it so badly it's my biggest wish


När ska människor börja inse att det finns en gräns på vad man vill och inte vill höra? Är så trött på alla som försöker förmedla saker till mig och speciellt just nu, förstår dem ärligt talat inte bättre? Jag struntar fullständigt i vad människor i mitt liv väljer att göra eller inte göra just nu. För ärligt talat så kunde jag inte brytt mig mindre för varför skulle jag? Alla gör vi våra val, precis som jag gör och mitt är att inte bry mig. Varför skulle jag ens vilja bry mig om vad som händer en lördagskväll när den värsta veckan i mitt liv närmar sig? Så sluta säga saker jag dess utom redan vet, för jag har slutat lyssna för länge sedan. För jag får ont i huvudet av allt skitsnack vilket är anledningen till varför jag låter allt bara rinna av mig just nu. Allt man gör kommer ändå tillbaks till än själv tillslut och det är bara synd om människor som inte förstår bättre.

Mamma, jag kommer göra allt för dig nu med eller utan hjälp.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bestämt att morgondagen kommer att gå bra!

Kram P

2009-11-29 @ 22:56:40
Postat av: Maja Frick

Johanna, jag tänker på er!

2009-11-30 @ 08:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0