30 November

För mig betyder du allt, utan dig blir jag aldrig hel. All kärlek till dig mamma


Kommentarer
Postat av: Mr Stalker

Lite kärlek till pappa också?

2009-11-30 @ 21:40:18
Postat av: S

Förstår inte vad som händer och jag vill inte försöka få kontakt med dig om du inte vill det. Du har det otroligt svårt nu, jag vet inte vad jag ska säga för jag vet inte vad som har hänt.

Jag vill att du ska veta att jag tänker på er alla, hela tiden. Och jag ångrar alla gånger jag haft annat för mig än att kunna träffa dig.

Jag hoppas, när du mår bättre och orkar ta kontakt med mig som inte funnit här för dig just nu, att vi ses och pratar ut. Vill bara krama om dig och jag hoppas innerst inne att du vet att jag alltid kommer älska dig av hela mitt hjärta. Du är en utav de finaste människor jag vet som lever på denna jord. Jag saknar dig för varje sekund som går och jag önskar att vi aldrig hade tappat kontakten. Var stark J, du klarar det.

2009-12-03 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0