"Takin' Back My Love" - Enrique Iglesias feat. Ciara

Direkt när jag såg videon och hörde låten så tänkte jag på dig, kanske inte så konstigt va? För mitt rum brukar faktiskt se ut så där när jag bråkat med dig, tro det eller ej.. För jag hatar verkligen att vara osams med dig och det vill jag att du ska veta. Jag kanske blir väldigt sur, arg eller ledsen ibland men egentligen är det bara bevis på hur rädd jag är att förlora dig. Fast jag ska bli starkare det lovar jag, men hur mycket vi än kommer bråka du och jag så vill jag att du ska veta att jag verkligen älskar dig N  
only yours // J

Kommentarer
Postat av: neroooo

jag älskar dig med johanna, du är bäst <3

2009-05-23 @ 02:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0