Sorry Seems To Be The Hardest Word

Vad ska jag göra för att få dig att förstå att du inte är ensam? Vad ska jag göra för att förstå att det tar mig lika mycket emot? Vad ska jag göra för att få dig att förstå varför jag väljer att gå? Vad ska jag göra för att få dig att inse att jag har har nått den gränsen som en sextonårig flicka klarar av? Vad ska jag göra för att få dig att inse att det inte bara är du som gråter? Vad ska jag göra för att få dig att förstå att din dotter inte orkar resa på sig och hjälpa dig mer efter att hon snubblat på dina egna misstag? Vad ska jag göra för att få dig att förstå att jag den här gången inte orkar kämpa för två och inte ens för mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0