G-g-g-gästinlägg, J-unit

what up gangstas, J-unit is in da house.
Chillar i datasalen med d-drago, vi jobbar med labbrapport i naturkunskap, kanske inte det roligaste, men whatsoever.
Johanna har tjatat och tjatat på att jag ska gästblogga och när hon väl gick ner på sina bara knän kände jag  mig bara tvungen och kunde inte säga nej till hennes hundögon. Vad har hänt i mitt otroligt spännande, värdefulla, uppbokade liv dom senaste dagarna då? Om jag säger såhär, depp, depp, depp, depp.. Läxförhör i sam, labbrapport i natur. Kan bara inte bli bättre om jag får säga det själv.
Nu när jag ändå sitter här och gästbloggar kanske jag borde lägga in ett ord om Johanna, ett perspektiv från en annan person och inte bara från hennes sida som det annars alltid är. Johanna är en kreativ, problemskapare, krökglad person. Som gör allt i sin väg för att bli full en fredagskväll eftersom hon sägs vara svårpåverkad. Det var väl ungefär det jag hade att säga. Får se om jag återkommer någon mer gång då jag inte tror det efter att hon läst mitt gästinlägg.
J-unit so far.

Kommentarer
Postat av: Bror Brorsson

fet

2009-03-20 @ 08:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0