31 mars, stark vänskap rostar aldrig

Alldeles nyss fick jag massa roliga bilder skickade till min mail från en väninna vilket var väldigt kul tycker jag! Väldigt gamla bilder på mig i brunt hår och på henne i ljust vilket var väldigt komsikt. Tänkte lägga upp några av de svartvita bilderna idag bara för att visa er men först måste jag bara säga vilken fantastisk och härlig person Julia Nyberg är och att jag är så otroligt glad att vi fortfarande håller kontakten! Enjoy ( skratta inte och tänk på att detta faktiskt var för tre år sedan så minerna vi kan göra är dock inte så seriösa hahah )








(fler bilder i färg kommer sedan)

Puss & kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0