28 mars, nyfixad i håret och glad!

Hejsan alla helg-glad människor!
Kom nyss hem från frisören, och gissa vad? Jag klippte lugg! Lite otippat måste jag erkänna men rätt kul, sedan slingade jag det också. Det är kul att få vara lite vår-fin i håret nu tycker jag, trots att snön ligger kvar. Svängde även förbi lite affärer på vägen hem och kunde inte hålla mig ifrån att köpa lite kläder. Blev en söt liten spets tunika och en gulllig blus.



Igår var jag på tjejmiddag hemma hos min kära klasskompis Tove, tillsammans med Emma, Chloe, Viktoria, Amanda, Antonnia, Amanda och Julia super mysigt! Även jag och Antonia kom lite små sent och var helt dyngsura, haha. Vi åt jätte god mat och tog det lugnt, för att sedan dra vidare till Liljeholmen på fest. Kvällen var jätte skön, synd att det slutade så tidigt bara! Nu hade jag tänkt sova några timmar för lite senare ska jag träffa Alexandra och bara ta det lugnt och mysa, det blir en hemma kväll i vilket fall som helst.
PUSS OCH KRAM

( Bild från igår på tjejmiddagen, fler kommer! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt tunika och blus! :) vart kommer de ifrån? :)

2009-03-29 @ 01:53:13
Postat av: johanna lundgren

vila och indiska :)

2009-03-29 @ 16:14:13
URL: http://giveitatry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0