25 mars, helt rund under fötterna!

Hejsan alla glada människor,
Jag kan nu medge att jag är galet skoltrött och bara längtar utomlands, men och andra sidan vem gör inte det just nu? Idag har jag i alla fall varit i skolan för att sedan plugga hemma för att till sist ta en tripp till KU i kyrkan och träffa Andrea Valassi. Imorgon ska jag ta en liten shopping tur bara för att pigga och peppa upp mig själv lite! Nu kallar lilla mammsi för att hon har gjort mat till mig!
XOXO / en skoltrött johanna

( Och till dig Mr.N så började jag sakna dig ännu mer idag bara för att jag tog på mig halsbandet jag fick av dig i julklapp som jag älskar. Tänker på dig massor! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0