Vila i frid älskade faster, Ulla Frick

Livet är så obegripligt ibland, människor som kommer och människor som går. Ibland står man helt oförberedd inför livets svåra kval och ibland förlorar man de människor man älskar och det skär i hjärtat lika mycket varje gång. Idag 16:02 lämnade du oss, ett skakande besked som satte oss alla i chock och i en enorm sorg. Jag har nog inte riktigt förstått  vad som har hänt ännu för det känns som de var igår jag stoppade in mina barnfötter i dina högklackade skor och provade dina färglada klänningar för att sedan springa upp och ner i din trappa för att få höra dig skratta och applådera. Jag vet inte vad jag ska säga, jag har inte förstått att du är borta ännu, för mig var det förgivet att du alltid skulle vara kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0