9 juni

Folk omkring mig pratar ständigt om hur trötta de är på uttrycket jag älskar dig. Vissa om det ständiga sökandet om att få höra det, andra om fel personer som säger det och vissa som får höra det  fast utan mening eller ärlighet. Ett uttryck, tre ord och tolvbokstäver som folk nu för tiden tycker blivit ner smutsat. Tyvärr måste jag säga att jag till viss del förstår dem eftersom det säkert har sina anledningar till det. För många är det en bekräftelse och de kan jag också förstå för jag vet själv hur tungt det kan kännas att lägga sig utan att fått höra det ibland. Ibland önskar jag att de fanns något starkare att säga, eftersom det finns tillfällen då man skulle behöva det. Jag kan förstå folk som tröttnat på orden för det gör jag med ibland men jag kommer aldrig att tröttna på dem så länge det kommer ifrån dig för jag blir lika glad varje gång nermin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0