24 juni, kinderägg!

Hello, kom precis hem från en liten liten shoppingrunda med mammi. Blev en väldigt uddamönstadklänning (som jag dock tänker använda när man är utomlands på stranden). Sedan blev det ett par ballerina också som jag älskar. Fick ett precis likadant par i födelsedagspresent av Julia och Emil förra året och gick i dem så mycket att det knappt fanns något kvar av dem. Så nu när jag gick förbi den lilla skoaffären med mamma hade de fått in dem igen, gissa vem som blev super glad?

Nu ska jag i alla fall äta kinderägg som jag fick av mammsen haha!
Aurevoir


Kommentarer
Postat av: neroo

hot hot hot

2009-06-24 @ 18:53:09
Postat av: Anonym

åh vart är klänningen från? :)

2009-06-29 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0