17 Juni, Hemma

Bonjour!
Kom precis hem ifrån jobbet, helt slut. Känns som jag varit uppe och sprungit i två dygn nu så jag längtar efter att få sova. Imorgon ska jag upp och jobba sedan åker jag iväg till alexandras landatälle runt klockan sex vilket ska bli sjukt skönt! Ska bli underbart att komma iväg från Stockholm lite.

Mina kläder som jag beställt kom idag också, super söta, visar sedan! För nu ska jag busa med med min lilla efterlängtade Bertis som jag saknad otroligt.

Bild från igår, på väg hem från fridays

Kommentarer
Postat av: Didrik Von Bakkenbaur

Låter sjukt kul! Snygg min ser ut som att du är as glad vilket är roligt att se ;) heta ben. kram kram!!

2009-06-17 @ 20:00:25
Postat av: Johanna

nermin jag ser fortfarande din epost :P

2009-06-17 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0