show me love..

Ligger i min säng och trevar med händer över de halsbandet du gav mig. För varje andetag jag tar älskar jag dig, även om det ibland innebär att jag då och då missar ett och tappar andan. Jag ramlar många gånger och många av fallen har du påverkat men jag reser mig upp varje gång för att jag vet att jag verkligen älskar dig. Om du verkligen känner mig borde du veta att jag går och lägger mig nu med en klump i magen och att det bara är du som kan få den att försvinna.

do you really love me?
Because i need to know it right now..

Kommentarer
Postat av: cecilia nilsson

Min tröja :O

2009-01-22 @ 12:13:23
URL: http://cecilianiilsson.blogg.se/
Postat av: johanna lundgren

yes sweettie :)

2009-01-22 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0