Det du inte visste om mig


 

  • Det fulaste jag vet är foppa tofflor trots att jag har ett par rosa själv som jag dagligen använder
  • Jag äter alltid mc donalds mat till frukost, om inte inte så äter jag hos alex
  • Jag har 617 msn kontakter men känner inte ens en tredjedel av dem
  • Jag är/var farligt nässpraysberoende och har sprängt mina näsväggar på grund av det och borde uppsöka läkarhjälp samt gå i terapi
  • Jag hatar torsdagar och har alltid gjort ( finns inte heller någon speciell anledning )
  • Jag har kompisar som vet mer om mig än vad jag själv vet
  • Min favorit film är Hitta Nemo, där jag kan varenda reblik utantill + att jag desperat tagit alex nemo t-shirt ihopp om att kunna få behålla den när jag istället råkade slarva bort den.
  • Jag har tävlat i Schack från fyran till sexan i bland annat blåhallen och kommit trea som bästa tjej i stockholm
  • Jag var riktigt orangehårig som liten och kallades för trollet vilket både mina väninnor tove och alex finner väldigt roligt!
  • Jag rapar konstant och ingen i min omgivning lägger märke till det längre eftersom det blivit en vana
  • Jag går alltid runt halv naken i endast trosor hos mig själv eller hos mina vänner
  • Jag skrattar minst 100 gånger per dag
  • Jag går alltid i högklackat men när jag har gått i mina vita för länge ser jag ut som bambi på hal is
  • Jag har alltid velat kunna åka skriskor men aldrig kunnat
  • Jag får ADHD när folk påstår att jag är lik Jessica simpson då jag själv tycker hon är grymt ful!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon du är lik så är det Britney :)

2009-01-13 @ 15:07:58
Postat av: veronika

schack?! jag är riktigt förvånad johanna! ;D lot's of love! <3

2009-01-14 @ 23:27:35
Postat av: johanna lundgren

det var ju som sagt i fyran men men ;) haha <3

2009-01-15 @ 20:07:06
URL: http://giveitatry.blogg.se/
Postat av: lol

hahah!

2009-01-18 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0