plugga, sova, äta, gå ut med hundarna och plugga igen!

Sitter och pluggar naturkunskap och Big Bang just nu för att ta igen det jag missat nu när jag varit sjuk. Känner mig mycket bättre men medicinerna gör att man blir mycket trött så det gäller att försöka hålla ögonen öppna. Om jag har tur får jag börja skolan på torsdag igen om inte blir det nya tag nästa vecka!


Måste erkänna att jag börjar bli väldigt uttråkad här hemma nu faktiskt och längtar ut.. Hade det inte varit för mina älskade hundar eller för min kära pappa som lämnade thaimat till mig idag, hade jag nog rymt haha!

Nu måste jag plugga vidare
love / j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh hallå, chips o dipp är väl inte det bästa att äta när man e sjuk haha? :P

2009-01-20 @ 18:33:01
Postat av: johanna lundgren

bilderna är från i söndags och nej det är det verkligen ;)

2009-01-20 @ 19:40:02
URL: http://giveitatry.blogg.se/
Postat av: Jimmy

haha okey, hoppas det funkade och att du e frisk nu :) Annars får du krya på dig!

2009-01-22 @ 10:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0