It doesn't matter what you think everything has an end, if you don't stand for something you fall for anything

Haha jag fick nyss en lagom härlig komentar som jag själv måste komentera. Först och främst tänker jag tala om varför jag inte valde att ha kvar den och det var på grund av att personen/personerna som skrev den själv inte kunde skriva ut vem det var vilket jag tyckte var lagom patetiskt. Om du/ni nu tycker min blogg är så värdelös så tycker jag det bara är roligt attt ni fortfarande ängnar tid åt att läsa den och speciellt skriva en sådan meningslös komentar. Hur jag är och väljer att  vara angår inte er och om det är något som inte passar kan ni ju ta kontakt med mig eller hur? Istället för att gömma er bakom en jävla datorskärm och dess utom inte kunna stå för er egen åsikt genom att inte skriva namn. Dator tekniken har utvecklats så gott folk enjoy your trip to visby och tänk på att ip-adresser är grymt lätta att spåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0