tandläkare, nej tack!

Kom precis hem från tandläkaren, och darrar fortfarande. Imorgon ska jag dit igen och borra, hjälp! En lagning som hade gått sönder tråkigt nog. Måste erkänna att jag är gymt närvös men lite lättad när jag vet att de är en av pappas bästa kompisar som ska göra det tack och lov. Har även även farit ute och gått med Felicia idag och promenerat tillsammans med mina små älsklingar Berta och Assar. Vi gick och pratade lite "småsnack" och gjorde upp planer för helgen, super mysigt!

Felicia har även lovat att hjälpa till gällande min design (eftersom jag suger på sådant!) vilket är rikigt gulligt. Så antar att det kommer vara lite små strul på bloggen ett tag fram över, men men ska  i alla fall bli jätte kul. Skönt att ha lite annat att tänka på en tanläkaren imorgon .. BLÄ!
xoxo / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0