Jah Cure - What Will It Take

God, kväll kära människor! 
Har precis duschat och smörjt in mig med min nya brun utan sol från lorial. Ska bli kul att få se hur resultatet blir som sagt för jag har en del både bra och dåliga minnen från den typen av bränna haha! Annars är det väl bara att acceptera sitt sanna jag, även om det nu kanske blir en orange johanna.
Har varit hos tandläkaren idag igen för att slipa ner en tand som påverkat hur jag sover på nätterna så det känns bra. Vart då också skriven där på "Rasmys tandläkar klinik" vilket kändes mycket bättre än brommas folktandvård med tanke på deras sätt att behandla sina kunder, USH! I vilket fall som helst så blev jag väldigt trevligt bemött, eftersom det är en av pappas bästa kompisar som har den och det gillade jag.

Min låtsas pappas kolega kom precis hem från Thailand och hade köpt massa ur-gulliga kläder till Berta vilket var super kul! Tänkte lägga upp lite bilder sedan, men har ingen kamera för tillfället men det kommer!


TYP VÄRLDENS BÄSTA LÅT?

Kommentarer
Postat av: Janeee

Si si, bra låt!!! :)

2009-02-18 @ 20:39:30
URL: http://jaanehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vill med åka till thailand, så trött på denna snön.

2009-02-19 @ 15:18:49
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0