glad, arg, sur, trött, nyfiken och fruktansvärt rastlös!

Sitter och väntar på att mina nudlar ska bli klara och har absolut inget bättre för mig än att sitta vid datorn just nu, vilket suger totalt!
Igår spenderade jag min kväll med Felicia ofc ! Vi hamnade långt bort åt helskotta, typ backlura? I vilket fall som helst var det inte värt besväret dit så vi bestämde oss att dra där ifrån. Det roliga den kvällen var iaf att vi träffade några otroligt roliga skåningar på hemvägen som kommit upp på besök. Så vi spenderade några timmar med dem på donken för att sedan gå hem sova, men hade det inte varit för skåningarna hade nog våran kväll varit dö trist! 

Nu är mina nudlar färdiga iaf så jag kan fördriva lite tid tills N kommer hit..
puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

GURKBUUURK! :D

2009-02-22 @ 19:38:05
URL: http://losh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0