15 feb, kväll


Sitter i soffan och kollar på Beck med mamma men just nu är reklam så passar på att skriva! Idag var jag med
Sara och vi fikade på Café blåbär vilket var ur mysigt (förutom de tre människorna som satt och stirrade på oss hela tiden, somliga har inget liv!). Jag tog en kladdkaka och varm choklad med vispgrädde vilket var super gott och sara tog en damsugare och en latte. Sedan köpte vi läsk och godisoch degade framför tv'n hela kvällen, ibland älskar jag söndagar, trots att jag behövde plugga företags ekonomi! Men nu ska jag bre mackor och sätta mig och kolla på Beck igen och efter det är det lägg dags, så puss på er.
xoxo / en sömnig johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0