vila i frid älskade du

Alla kommer till den punkten i livet då man förlorar någon man älskar, idag förlorade jag dig. Tretton och ett halft år har du funnits där, vilket är till den större delen av mitt liv. Det är tungt att förlora en sådan trogen vän som dess utom var så otroligt älskad. För du var mycket mer än ett husdjur och en kanin, för när allt kommer omkring var du en familjemedlem och en del av vår vardag. Jag hoppas att du har det bättre där du är nu, men jag kan inte neka att jag önskade att du hellre var här. Jag älskar dig, vilket jag fortfarande gör och kommer att fortsätta med.

Vila i frid älskade du, älskade lilla Pelle


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vet hur mycket Pelle betydde för dig min vän. Men nu får Pelle vara tillsammans med någon som också betyder mycket Pelle, livskamraten Mimmi. Vila i frid Pelle!

2009-12-20 @ 11:05:55
Postat av: Sara

Lilla pelle. Han har de fint i himmlen med mimmi. Vila i frid, älskade ninis!



Saknar dig finaste johanna. Finns här för dig!

2009-12-20 @ 18:42:01
URL: http://addictiontome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0