I don't know what I´ve done or if I like what I've begun, but something told me to run and honey you know me. It's all or none!

Är sjukt slut i huvudet av allt tänkande om allting, för trots att jag skjuter bort dig hela tiden så återkommer du om och om igen. Jag vill bara sätta händerna för öronen och skrika men vad hjälper det cuz in my head there's only you. varför blir det så här, varför just nu? Jag blir irriterad när jag inser hur jag gått ner mig själv och det är nog delvis på grund av oss även om jag önskar att det inte vore så. Jag kan säga det tusen gånger om att jag inte behöver dig, men det gör jag och varför ska ljuga? Jag antar att jag skäms för att behöva dig för att jag helt enkelt inte vill utan istället vill visa att jag klara mig själv efter allt som hänt. Jag vill visa att jag inte såras av vad du gör, men det gör jag..

Kommentarer
Postat av: P

Digitalkram!!!

2009-12-08 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0