Hva betyr det noe å si når du ikke selv vet hvordan det føles?

Jeg vet at jeg ikke ser, men jeg gjør det til slutt. Jeg vet allerede hva du kan forvente, men jeg må se. Jeg hater at jeg vare så mye, og denne gangen sier jeg ingenting heller. Jeg er bare skuffet både meg og deg. Det var siste gang, og nå har jeg besluttet den. Selv om jeg nå love meg at jeg vil bryte mine lover i alle fall. Men hva betyr det noe? Jeg får vondt i magen i noen tilfelle, fordi jeg alltid tror at ting er annerledes. For deg kan det bety noe, men spør om det og se det fra en annen vinkel. Fordi det betyr noe for meg .. Jeg er lei av å se det jeg ser. Det var siste gang fordi jeg var lei av å bli såret og skuffet. Fra nå av kan jeg slå av den siden av deg ..

Andledningen hvorfor jeg velger å skrive dette er fordi jeg ikke egentlig ønsker at du skal finne det ut. Jeg ønsker ikke å forklare mer, jeg kan ikke slåss. Jeg vil at du skal forstå det selv en dag. Hvis den dagen kommer, men jeg tror ikke ..
selv om du spør kommmer jeg nekter ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0