Bilderna från ekerö


Här var vi på väg till Leo som ett gäng packåsnor!

Det var väldigt varmt men fint!

Jag och alex hade köpt massor med godsaker

Så här fick rummet som vi fick ut, jätte mysigt!

Utsikten var helt enorm

Sedan var det bad-dags

Men man vart lite skeptisk efter att ha sett den här skylten??

Leo bada först, vi andra tog lite längre tid på oss haha..

Sedan började alla bada haha!

Jag och alex sola massor

Och Lukas med, men han hade garanterat de snyggaste badshortsen haha!

Sedan blev det studsmatta, leo och alla tjejorna

Galet roligt!

Sedan blev det kramkalas mellan mig och antonia haha!

Efter det blev det grillning, men tyvärr tog kolen slut efter ett tag..

Kvällen avslutades sedan med Buzzzzz

Dagen efter drog vi till Leos grannrestaurang

Där jag åt pannkakor med sylt och grädde

och avslutade med en snickerskaka och en citronsmarängkaka!

Sedan städade jag och Toni lite, sen åkte vi hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0