7 Augusti

Hellu,
kom nyss hem ifrån stan där det blev lite shopping också. Köpte en liten tubklänning och ytterligare ett nytt rosettdiadem eftersom min andra sorgligtvist gått av, suck! Som jag nämde innan solduschade jag och Alex igår och först var jag rätt nöjd sen så när jag vaknade idag vart jag nästan sur! Kändes som halva färgen som jag fått nu fanns på mina lakan istället, vilket sög. Kan inte säga att jag vart toppen nöjd nu i efterhand med resultatet men är ju ändå lite brunare än innan så varför klaga? Klippte även Alex igår eftersom vi kände för det haha!

Idag kommer min lilla älskling hem också, oj vad jag längtar!


Känningen och didemet, och en bertabus haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0