2 Augusti, Packar

Har varit med Julia idag och bara tog det lugnt, slappade och gjorde ansiktsmasker av choklad haha! Tro det eller ej men det funkade faktiskt, huden var helt mjuk efter. Vi var även på stan en snabbis och jag köpte en halsduk, en present till mamma och en till farmor.

Just nu tar jag en liten paus ifrån allt packande, ska ju till helsingborg imorgon. Ska bli väldigt roligt faktiskt ska hälsa på lite släkt bland annat Maja som jag inte träffat på bra länge vilket ska blir kul! Lägger upp lite bilder från idag men nu måste jag börja packa igen!
Xoxo / J



Den super snygga chokladmasken, kände mig lite brun och snygg!

Super söta Jullebulle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0