19 Augusti

Hello again!
Måste tråkigt nog säga att jag har blivit ordentligt sjuk för jag har både huvudverk, ont i halsen, hostar, hel täppt och har feber. Skit trist rent ut sagt men vad ska man göra? I vilket fall som börjar skolan idag, vilket inte är en specielt bra skolstart för mig, men som sagt inget att göra åt tyvärr! Sitter hemma just i pappas stora skjorta och dricker te och det är de ända jag typ får i mig nu med mitt halsont. Blir hemma imorgon i alla fall och sedan får jag se om jag orkar mig upp för är jag feberfri ska ju det gå bra. Just nu går jag på citodon, vilket gör att jag mår hyfsat bra men blir dock väldigt yr, snörrig och bortkommen ibland haha (Nästan som om man vore påverkad av något så ursäkta mig om jag skriver konstigt eller något) Så nu mår jag faktiskt mycket bättre, men så fort tabletten går ur kroppen kommer också symtomer tillbaka så som feber, huvudverk med mera.

Nu ska jag vila lite,

kram på er

(Haha ser ni assar som springer i bakrunden? Den lilla skojarn..!)

(Green Mango -te skönt för halsen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0