11 Augusti

Vaknade tidigt av att mamma sa att vi skulle ut och äta lunch på stan, vilket jag först ogillade skarpt då sängen var betydligt mer lockande! När mamma sedan nämde Thaimat flög jag upp ur sängen haha, så vi åkte till stan och lunchade tillsammans. Sedan mötte jag upp Leo som skulle hjälpa mitt att hitta nya höstskor, och det blev faktiskt ett par! Nu har jag dock hittat ett till par som jag älskar och måste köpa! Sedan blev det en liten fika på waynes coffee med Leo, Emil, hampus och Alexander där efter åkte jag och mötte mamma igen och nu har hon gjort mat så ska kila iväg och äta nu,
puss&kram


Blev ett par "seglarskor" också eftersom assar tugga sönder mina förra

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0