10 Augusti, back on track!

Bonjour!
Kom precis hem och är helt slut, och då menar jag verkligen helt slut. I Lördags åkte jag till Leo där vi gjorde allt möjligt så som spela buzz, hoppade studsmatta badade och hade mysigt samt käkade massor med korv. Dagen efter (söndag) åkte vi motorbåt med en lina med surfingbräda bak, vilket var bland det roligaste jag gjort på länge! Det var lite små farligt att sitta på den där surfingbrädan för man hade många sår efter men det var det helt klart värt. Sedan körde jag motorbåten vilket ledde till att det var farligare att åka i båten en på surfingbrädan där bak haha!
Nu har jag köpt lite småsaker som jag ska pyssla med nu i eftermiddag, eftersom jag behöver var lite för mig själv. Inpackning och lite nageldecorations kit. Bilderna från i helgen kommer upp lite senare när jag orkar!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0