1 Augusti, Hemma&Ny telfon

Bonjour!
Kom hem igår ifrån göteborg på grund ut av att Lea den nya valpen gjort sig illa och var tvungen att åka in en sväng på djursjukhuset. Som tur var gick allt bra så på måndag åker jag iväg igen till Helsingborg, om vädret blir bättre vill säga men det hoppas jag på!

Köpte även en ny telfon idag Samsung touch Wiz, as snygg!  Så nu sitter den på laddning, och där kommer den få sitta ett tag. Dock är den väldigt komplicerad tydligen så det lär väl ta ett tag innan jag lär mig den haha!



Älskar färgen !
(Bilderna från Liseberg lägger jag upp sedan!)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa hur du sminkar dig?

2009-08-01 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0