Jag ryser när jag hör ditt namn, för det bara är så!

Du och jag, två personer, två själar och från olika världar som framför världen kanske blir betydelselösa, men från ett annat perspektiv och ifrån mina ögon blir du allt. Hela världen som dansar framför mina ögonlock, ett helt liv och en känsla i min kropp som jag lever med varje dag. När du försvinner eller blir frånvarande för endast några få sekunder känns det i hela min kropp och då är det bara du, din karma, din själ, ditt ansikte och din röst som får mig på fötter igen. I varje steg jag tar, i varje rörelse jag gör, i varje hjärtslag och andetag finns det spår av dig och tillsammans gör du mig hel. Tillsammans måste vi få det att fungerar för det är med dig jag är stark. Jag vet att jag har felat ibland och vi alla gör misstag men det är aldrig något jag velat och det hoppas jag du förstår.


Nu kommer sommaren snart och det finns inget eller ingen annan som jag förknippar den mer med än dig. I varje vind med värme i känner jag din närvaro och det är väl något jag alltid kommer att göra med eller utan dig, du kommer alltid vara sommaren för mig. Du är ansiktet som jag vill vakna upp med och om jag hade kunnat hade jag gett dig hela världen om du velat det. Jag ber till gud varje kväll för den underbara kärlek han skänkt mig i mitt liv och jag vet att jag aldrig kommer att kunna tacka honom tillräckligt för det. Jag står i evig skuld till honom för all den lycka han gav mig och fortfarande ger, för jag blir varm i hela kroppen varje gång jag ser dig. En gud som jag aldrig riktigt ville tro på men som ändå visat sin existens för mig. Hade han inte funnits hade vi, du och jag inte stått där vi står idag.


 Ibland viker sig hoppet men det är ändå hos dig jag vill stanna för det är i dina ögon jag ser en framtid med lycka. Du ger mig gåshud bara av att finnas till och chansen jag fått att både få älska och att älskad av dig är större en stort för mig. I mina böner, i mina drömmar, i mitt sinne, i mitt hjärta, i min verklighet och i mitt blod finns du och jag är beroende av dig för du har blivit min fasta hand, min säkra pungt och min drivkraft, Nermin Balic.


"Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så,

Glöm allt det dumma jag någonsin sagt, det bara är så

Jag älskar dig för det bara är så.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0