28 april, är på toppen humör!

Bonjour allihopa !
Kom precis hem ifrån sickla centrum (heter det så?) Där jag varit och shoppat lite bland annat en jacka, örhängen, strumpbyxor mm. Var med lilla Chloë idag efter skolan eftersom det inte blev någon grönalund-tur eftersom grönan hade stängt, BIG FAIL! Så vi åkte på en shopping runda där jag köpte ett par skor och en söt liten topp! Tyvärr krånglade Chloës kort så för henne blev ditt ingen shopping alls, fail again..  ( Lägger upp bilder senare)

Måste också säga att jag längtar galet mycket till helgen, även fast det kanske är den mest överskattade helgen någonsin haha! Det blir väl både på gott och ont, men längtar i alla fall till valborg för jag tycker brasorna är mysiga!

( Jag och Julia för några helger sedan, sjungandes och glada! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0