27 april, mycket att ta igen!

Ursäkta den urdåliga uppdateringen men det har varit mycket i plugget och utanför! Så vad har jag gjort på senaste? Hm shoppat otroligt mycket, pluggat helt galet och varit med pojkvännen samt mina tjejor, Så tänkte skärpa mig nu och börja skriva lite mera haha!

Imorgon blir det iaf gröna lund med ett litet gäng från klassen, ska bli väldigt kul faktiskt. Ska bli kul att åka den nya attraktionen också inte för att jag kommer ihåg vad den hette men men.

Här kommer iaf lite bilder på den senaste shoppingen både från förra veckan och idag;

Den nya parfymen som jag fick ifrån min älskade pappa

En svart spetsklänning som jag fick skickad på posten från min fina Farmor!

Ljusa "traschjenas" (som tyvärr verkligen har gått sönder mer än de skulle .. )

En super söt knälång klänning, lite sommrig!

vitspetsiga leggings och grymt snygga solglasögon

Kommentarer
Postat av: SINNSYKE André Solvang

Fina byxor!

2009-04-27 @ 21:53:52
URL: http://andresolvang.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0