14 april, stor saknad!

God kväll på er !
Bertas operation gick bra vilken var en enorm lättnad för mig. Så nu ligger min älskade hund på uppvakningsavdelningen på djurakuten. Hon hålls kvar till imorgon vid lunchtid på grund av infektionsrisk, så jag återkommer om det när lilla pyret kommer hem. Så imorgon ska vi iväg och köpa burväggar som ska skilja Bertis och Assar åt eftersom det lilla pyret är så känsligt just nu men känns ändå så otroligt skönt att allt gick bra!
Nu ska jag kila för har inte så mycket att skriva om nu eftersom alla jag tänker på är den lilla vovsingen.
Med kärlek, Er Johanna

Hahaha kan ni försöka er att föreställa er att detta är LILLA berta ? För det är det, lyckades fota direkt när hon gäspa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0