13 april, tillbaka!

Hejsan alla människor, det var ett tag sedan!
Har varit i sälen i en vecka, utan dator (men nu är den lagad) och så har min hund olyckligtvist brutit benet. Så jag har haft alldeles för mycket för mig för att ha kunnat skriva. Angående Berta och hennes ben så är det så pass illa att det lilla pyret tyvärr måste opereas imorgon kl 08:00 på djursjukhuset i kungenskurva. Just nu har hon ett gips som är så stort som alla hennes ben tillsammans. Tyvärr får jag inte följa med imorgon utan måste gå i skolan, men är hemma direkt när hon kommer hem. Kommer också vara hemma med henne på onsdag eftersom hon behöver all hjälp hon kan få. Vill dock tillägga att hon är otroligt pigg och matglad som tur är, men vi håller tummarna på att allt går som det ska imorgon!

Nu ska jag titta på Harry Potter med mamma, assar och lilla bertis,
vi hörs imorgon
puss och kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw, stackars Berta! :(

2009-04-13 @ 20:42:20
Postat av: Sara

Vad hände?:/:S

2009-04-13 @ 21:32:50
URL: http://addictiontome.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja kanske det kanske xD! Vad har hänt med Berti?:/

2009-04-14 @ 17:33:06
URL: http://addictiontome.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon har brutit benet:(

2009-04-14 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0